Szanowni Państwo.

Poniżej znajdują się aktualne wersje plików do pobrania:

Wnioski:

IB/IBF

Wniosek o uruchomienie usługi Internet Banking - klient indywidualny

Wniosek o uruchomienie usługi Internet Banking - klient instytucjonalny

Wniosek o odblokowanie dostępu i hasła do Internet Banking Klient indyw.

Wniosek o odblokowanie dostępu i hasła do Internet Banking Klient instyt.

Wniosek o uruchomienie usługi Internet Banking dla Firm

KARTY

Wniosek o wydanie karty - klient indywidualny

Wniosek o wydanie karty dla Pełnomocnika - klient indywidualny

Wniosek o wydanie karty - klient instytucjonalny

Wniosek o wydanie duplikatu karty

RACHUNKI

Wniosek o otwarcie rachunku - klient instytucjonalny - działalność rolnicza

Dyspozycja SMS

Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego

Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego przez Konsumenta

Wniosek o umowę PRP

KREDYTY

Wniosek o ustawowe wakacje kredytowe

Wniosek o wcześniejszą spłatę Kredytu Konsolidacyjnego

Wniosek o wcześniejszą spłatę kredytu Mój Dom

Wniosek o wcześniejszą spłatę Uniwersalnego Kredytu Hipotecznego

Oświadczenie o odstąpieniu

Wniosek o udzielenie wsparcia, promesy lub pożyczki na spłatę zadłużenia

Regulaminy:

KREDYTY

Regulamin kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym

Regulamin kredytu Czyste Powietrze

Regulamin kredytów hipotecznych dla klientów indywidualnych

Regulamin kredytu Bezpieczna Gotówka

Regulamin kredytu ekologicznego

IB/IBF

Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Wodzisławiu

Regulamin MojeID

Regulamin BLIK

Instrukcje:

Instrukcja pierwszego logowania do systemu Internet Banking

Aplikacja mobilna Nasz Bank Przewodnik Użytkownika system operacyjny Android

Aplikacja mobilna Nasz Bank Przewodnik Użytkownika system operacyjny iOS

Przewodnik Użytkownika po portalu kartowym "Kartosfera"

Instrukcja uwierzytelniania transakcji kartą w Internecie

lnstrukcja aktywacji usługi BLIK

 

 

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!