BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez internet, a dodatkowo wpłacisz i wypłacisz gotówkę.
Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja mobilna Nasz Bank.
Generując 6-cyfrowy kod BLIK możesz:
1. Wypłacić pieniądze w bankomacie;
2. Zapłacić za zakupy w sklepie w terminalu POS;
3. Zapłacić za towary w sklepie internetowym.
To wszystko możesz zrobić szybko i bezpiecznie bez posiadania karty płatniczej przy sobie! Poniżej link do instrukcji instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank niezbędnej do uruchomienia usługi BLIK oraz link do aktywacji usługi BLIK:
Instrukcja instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank dla systemu Android
Instrukcja instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank dla systemu iOS
Instrukcja aktywacji usługi BLIK
Więcej informacji dotyczących usługi BLIK, można uzyskać na Stanowisku ds. oszczędności w placówce banku lub telefonicznie pod numerem telefonu (41) 380 60 23 w godzinach pracy Banku Spółdzielczego w Wodzisławiu.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty!