BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez internet, a dodatkowo wpłacisz i wypłacisz gotówkę.

Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja mobilna Nasz Bank.

Generując 6-cyfrowy kod BLIK możesz:

1. Wypłacić pieniądze w bankomacie;

2. Zapłacić za zakupy w sklepie w terminalu POS;

3. Zapłacić za towary w sklepie internetowym.

To wszystko możesz zrobić szybko i bezpiecznie bez posiadania karty płatniczej przy sobie! Poniżej link do instrukcji instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank niezbędnej do uruchomienia usługi BLIK oraz link do aktywacji usługi BLIK:

Instrukcja instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank dla systemu Android

Instrukcja instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank dla systemu iOS

Instrukcja aktywacji usługi BLIK

Więcej informacji dotyczących usługi BLIK, można uzyskać na Stanowisku ds. oszczędności w placówce banku lub telefonicznie pod numerem telefonu (41) 380 60 23 w godzinach pracy Banku Spółdzielczego w Wodzisławiu.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty!

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!